Ljudbokstoppen
Oliver Twist (lättläst)

Oliver Twist (lättläst) – ljudbok

Charles Dickens

Inläst av Per Lagergren

ISBN: 9789179499303

🎙 Mänsklig uppläsare Klassiker

Lyssna på ljudboken Oliver Twist (lättläst) av Charles Dickens inom klassiker. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Oliver Twist (lättläst)?

Oliver Twist (lättläst) läses upp av Per Lagergren.

Var kan man lyssna på Oliver Twist (lättläst)?

Oliver Twist (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Per Lagergren
Kategori
Klassiker
ISBN
9789179499303