Lysande utsikter (lättläst) – ljudbok
Charles DickensInläst av Johan Svensson
Längd: 3h 18min
ISBN: 9789170533679
Lyssna på ljudboken Lysande utsikter (lättläst) av Charles Dickens inom facklitteratur. Speltiden är 3 timmar och 18 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 3h 18min
- Vid 1,5×
- 2 h 12 min
- Vid 2×
- 1 h 39 min
- 30-minuterspass
- cirka 7
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Lysande utsikter (lättläst)?
Lysande utsikter (lättläst) läses upp av Johan Svensson.
Hur lång är ljudboken Lysande utsikter (lättläst)?
Speltiden för Lysande utsikter (lättläst) är 3 timmar och 18 minuter.
Var kan man lyssna på Lysande utsikter (lättläst)?
Lysande utsikter (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Johan Svensson
- Speltid
- 3h 18min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170533679