Nancy (lättläst) – ljudbok
Elsie JohanssonInläst av Thomas Ekelöf
Längd: 2h 9min
ISBN: 9789170537868
Lyssna på ljudboken Nancy (lättläst) av Elsie Johansson inom facklitteratur. Speltiden är 2 timmar och 9 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 9min
- Vid 1,5×
- 1 h 26 min
- Vid 2×
- 1 h 5 min
- 30-minuterspass
- cirka 5
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Nancy (lättläst)?
Nancy (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.
Hur lång är ljudboken Nancy (lättläst)?
Speltiden för Nancy (lättläst) är 2 timmar och 9 minuter.
Var kan man lyssna på Nancy (lättläst)?
Nancy (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Thomas Ekelöf
- Speltid
- 2h 9min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537868