Glasfåglarna (lättläst) – ljudbok
Elsie JohanssonInläst av Lo Iweborg
Längd: 2h 44min
ISBN: 9789170531835
”Glasfåglarna (lättläst)” är en ljudbok inom facklitteratur av Elsie Johansson. Inläsningen görs av Lo Iweborg och är 2 timmar och 44 minuter lång.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
- Uppläsare
- Lo Iweborg
- Speltid
- 2h 44min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170531835
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 44min
- Vid 1,5×
- 1 h 49 min
- Vid 2×
- 1 h 22 min
- 30-minuterspass
- cirka 6
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.