Ljudbokstoppen
Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst)

Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst) – ljudbok

Mats Ahlsén

Inläst av Thomas Ekelöf

Längd: 0h 57min

ISBN: 9789170537851

🎙 Mänsklig uppläsare Biografier

Lyssna på ljudboken Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst) av Mats Ahlsén inom biografier. Speltiden är 57 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 57min
Vid 1,5×
38 min
Vid 2×
29 min
30-minuterspass
cirka 2
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst)?

Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.

Hur lång är ljudboken Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst)?

Speltiden för Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst) är 57 minuter.

Var kan man lyssna på Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst)?

Mats Melin - från Hudik med kärlek (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Thomas Ekelöf
Speltid
0h 57min
Kategori
Biografier
ISBN
9789170537851