Ljudbokstoppen
Axel var idiot (lättläst)

Axel var idiot (lättläst) – ljudbok

Mats Ahlsén

Inläst av Magnus Schmitz

Längd: 1h 57min

ISBN: 9789170535314

🎙 Mänsklig uppläsare Biografier

Lyssna på ljudboken Axel var idiot (lättläst) av Mats Ahlsén inom biografier. Speltiden är 1 timmar och 57 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
1h 57min
Vid 1,5×
1 h 18 min
Vid 2×
59 min
30-minuterspass
cirka 4
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Axel var idiot (lättläst)?

Axel var idiot (lättläst) läses upp av Magnus Schmitz.

Hur lång är ljudboken Axel var idiot (lättläst)?

Speltiden för Axel var idiot (lättläst) är 1 timmar och 57 minuter.

Var kan man lyssna på Axel var idiot (lättläst)?

Axel var idiot (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Magnus Schmitz
Speltid
1h 57min
Kategori
Biografier
ISBN
9789170535314