Lådan (lättläst) – ljudbok
Madeleine BäckInläst av Thomas Ekelöf
Längd: 0h 48min
ISBN: 9789170537769
Lyssna på ljudboken Lådan (lättläst) av Madeleine Bäck inom deckare. Speltiden är 48 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 48min
- Vid 1,5×
- 32 min
- Vid 2×
- 24 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Lådan (lättläst)?
Lådan (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.
Hur lång är ljudboken Lådan (lättläst)?
Speltiden för Lådan (lättläst) är 48 minuter.
Var kan man lyssna på Lådan (lättläst)?
Lådan (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Thomas Ekelöf
- Speltid
- 0h 48min
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170537769