Ljudbokstoppen
Kejsarn av Portugallien (lättläst)

Kejsarn av Portugallien (lättläst) – ljudbok

Selma Lagerlöf

Inläst av Nina Nelson

Längd: 3h 30min

ISBN: 9789170532238

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Kejsarn av Portugallien (lättläst) av Selma Lagerlöf inom facklitteratur. Speltiden är 3 timmar och 30 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
3h 30min
Vid 1,5×
2 h 20 min
Vid 2×
1 h 45 min
30-minuterspass
cirka 7
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Kejsarn av Portugallien (lättläst)?

Kejsarn av Portugallien (lättläst) läses upp av Nina Nelson.

Hur lång är ljudboken Kejsarn av Portugallien (lättläst)?

Speltiden för Kejsarn av Portugallien (lättläst) är 3 timmar och 30 minuter.

Var kan man lyssna på Kejsarn av Portugallien (lättläst)?

Kejsarn av Portugallien (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Nina Nelson
Speltid
3h 30min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170532238