Ljudbokstoppen
Gösta Berlings saga (lättläst)

Gösta Berlings saga (lättläst) – ljudbok

Selma Lagerlöf

Inläst av Sisela Lindblom

Längd: 3h 35min

ISBN: 9789170532269

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Gösta Berlings saga (lättläst) av Selma Lagerlöf inom facklitteratur. Speltiden är 3 timmar och 35 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
3h 35min
Vid 1,5×
2 h 23 min
Vid 2×
1 h 48 min
30-minuterspass
cirka 8
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Gösta Berlings saga (lättläst)?

Gösta Berlings saga (lättläst) läses upp av Sisela Lindblom.

Hur lång är ljudboken Gösta Berlings saga (lättläst)?

Speltiden för Gösta Berlings saga (lättläst) är 3 timmar och 35 minuter.

Var kan man lyssna på Gösta Berlings saga (lättläst)?

Gösta Berlings saga (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Sisela Lindblom
Speltid
3h 35min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170532269