Ljudbokstoppen
I krigets skugga (lättläst)

I krigets skugga (lättläst) – ljudbok

Torsten Bengtsson

Inläst av Peter Öberg

Längd: 1h 34min

ISBN: 9789170537172

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken I krigets skugga (lättläst) av Torsten Bengtsson inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 34 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
1h 34min
Vid 1,5×
1 h 3 min
Vid 2×
47 min
30-minuterspass
cirka 4
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp I krigets skugga (lättläst)?

I krigets skugga (lättläst) läses upp av Peter Öberg.

Hur lång är ljudboken I krigets skugga (lättläst)?

Speltiden för I krigets skugga (lättläst) är 1 timmar och 34 minuter.

Var kan man lyssna på I krigets skugga (lättläst)?

I krigets skugga (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Peter Öberg
Speltid
1h 34min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537172