Ljudbokstoppen
Ett regn av bomber (lättläst)

Ett regn av bomber (lättläst) – ljudbok

Torsten Bengtsson

Inläst av Magnus Schmitz

Längd: 1h 27min

ISBN: 9789170537110

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Ett regn av bomber (lättläst) av Torsten Bengtsson inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 27 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
1h 27min
Vid 1,5×
58 min
Vid 2×
44 min
30-minuterspass
cirka 3
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Ett regn av bomber (lättläst)?

Ett regn av bomber (lättläst) läses upp av Magnus Schmitz.

Hur lång är ljudboken Ett regn av bomber (lättläst)?

Speltiden för Ett regn av bomber (lättläst) är 1 timmar och 27 minuter.

Var kan man lyssna på Ett regn av bomber (lättläst)?

Ett regn av bomber (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Magnus Schmitz
Speltid
1h 27min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537110