Gul utanpå (lättläst) – ljudbok
Patrik LundbergInläst av Magnus Schmitz
ISBN: 9789177230274
Lyssna på ljudboken Gul utanpå (lättläst) av Patrik Lundberg inom ungdom. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Gul utanpå (lättläst)?
Gul utanpå (lättläst) läses upp av Magnus Schmitz.
Var kan man lyssna på Gul utanpå (lättläst)?
Gul utanpå (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Magnus Schmitz
- Kategori
- Ungdom
- ISBN
- 9789177230274