Ljudbokstoppen
Flickan som lekte med elden (lättläst)

Flickan som lekte med elden (lättläst) – ljudbok

Stieg Larsson

Inläst av Sara Losten

ISBN: 9789179494506

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare

Lyssna på ljudboken Flickan som lekte med elden (lättläst) av Stieg Larsson inom deckare. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Flickan som lekte med elden (lättläst)?

Flickan som lekte med elden (lättläst) läses upp av Sara Losten.

Var kan man lyssna på Flickan som lekte med elden (lättläst)?

Flickan som lekte med elden (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Sara Losten
Kategori
Deckare
ISBN
9789179494506