Ljudbokstoppen
Den spanske tomten (lättläst) – omslag till ljudboken av Eva Ullerud

Den spanske tomten (lättläst) – ljudbok

Eva Ullerud

Inläst av Marika Bergström

Längd: 1h 29min

3,1 av 5 stjärnor, 54 betyg hos Storytel

54 betyg hos Storytel

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare

”Den spanske tomten (lättläst)” är en ljudbok inom deckare av Eva Ullerud. Inläsningen görs av Marika Bergström och är 1 timmar och 29 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2025.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

4 tjänster för den här ljudboken.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Uppläsare
Marika Bergström
Speltid
1h 29min
Kategori
Deckare
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2025
ISBN
9789188993632

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen