Ljudbokstoppen
Bortom solens strålar (lättläst)

Bortom solens strålar (lättläst) – ljudbok

Arkan Asaad

Inläst av Lukas Larsson

ISBN: 9789177237587

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

Lyssna på ljudboken Bortom solens strålar (lättläst) av Arkan Asaad inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Bortom solens strålar (lättläst)?

Bortom solens strålar (lättläst) läses upp av Lukas Larsson.

Var kan man lyssna på Bortom solens strålar (lättläst)?

Bortom solens strålar (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Lukas Larsson
Kategori
Skönlitteratur
ISBN
9789177237587