Ljudbokstoppen
Blod rödare än rött (lättläst)

Blod rödare än rött (lättläst) – ljudbok

Arkan Asaad

Inläst av Joakim Sædén

ISBN: 9789177236436

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Blod rödare än rött (lättläst) av Arkan Asaad inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Blod rödare än rött (lättläst)?

Blod rödare än rött (lättläst) läses upp av Joakim Sædén.

Var kan man lyssna på Blod rödare än rött (lättläst)?

Blod rödare än rött (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Joakim Sædén
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789177236436