Ljudbokstoppen
438 dagar (lättläst)

438 dagar (lättläst) – ljudbok

Martin Schibbye, Johan Persson

Inläst av Johan Svensson

Längd: 4h 3min

ISBN: 9789170537011

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken 438 dagar (lättläst) av Martin Schibbye, Johan Persson inom facklitteratur. Speltiden är 4 timmar och 3 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
4h 3min
Vid 1,5×
2 h 42 min
Vid 2×
2 h 2 min
30-minuterspass
cirka 9
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp 438 dagar (lättläst)?

438 dagar (lättläst) läses upp av Johan Svensson.

Hur lång är ljudboken 438 dagar (lättläst)?

Speltiden för 438 dagar (lättläst) är 4 timmar och 3 minuter.

Vilket förlag har gett ut 438 dagar (lättläst)?

Ljudboken 438 dagar (lättläst) är utgiven av LL-förlaget.

Var kan man lyssna på 438 dagar (lättläst)?

438 dagar (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Johan Svensson
Speltid
4h 3min
Kategori
Facklitteratur
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2020
ISBN
9789170537011

Fler ljudböcker av Martin Schibbye, Johan Persson