Verkligheten (lättläst) – ljudbok
John Ajvide LindqvistInläst av Lo Tamborini
ISBN: 9789179496500
Lyssna på ljudboken Verkligheten (lättläst) av John Ajvide Lindqvist inom thriller. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Verkligheten (lättläst)?
Verkligheten (lättläst) läses upp av Lo Tamborini.
Var kan man lyssna på Verkligheten (lättläst)?
Verkligheten (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Lo Tamborini
- Kategori
- Thriller
- ISBN
- 9789179496500
Fler ljudböcker av John Ajvide Lindqvist
Liknande ljudböcker
Deras stora dag
John Ajvide Lindqvist
Sommaren 1985
John Ajvide Lindqvist
Skriften i vattnet
John Ajvide Lindqvist
Vänligheten
John Ajvide Lindqvist
Anden i maskinen
John Ajvide Lindqvist
Rummet i jorden
John Ajvide Lindqvist
Låt den rätte komma in
John Ajvide Lindqvist
Lilla stjärna
John Ajvide Lindqvist