Ljudbokstoppen
Vårt blod, våra ben (lättläst)

Vårt blod, våra ben (lättläst) – ljudbok

John Ajvide Lindqvist

Inläst av Thomas Ekelöf

Längd: 0h 53min

ISBN: 9789170537752

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare

Lyssna på ljudboken Vårt blod, våra ben (lättläst) av John Ajvide Lindqvist inom deckare. Speltiden är 53 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 53min
Vid 1,5×
35 min
Vid 2×
27 min
30-minuterspass
cirka 2
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Vårt blod, våra ben (lättläst)?

Vårt blod, våra ben (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.

Hur lång är ljudboken Vårt blod, våra ben (lättläst)?

Speltiden för Vårt blod, våra ben (lättläst) är 53 minuter.

Var kan man lyssna på Vårt blod, våra ben (lättläst)?

Vårt blod, våra ben (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Thomas Ekelöf
Speltid
0h 53min
Kategori
Deckare
ISBN
9789170537752