Varför konst? På besök i Moderna Museets samling (lättläst) – ljudbok
Moa Candil, Bengt Fredrikson
ISBN: 9789189779587
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 3 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Lyssna på ljudboken Varför konst? På besök i Moderna Museets samling (lättläst) av Moa Candil, Bengt Fredrikson inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789189779587