Vänta barn (lättläst) – ljudbok
Ulla Björklund
Inläst av Thomas Ekelöf
Längd: 2h 10min
ISBN: 9789170537622
Lyssna på ljudboken Vänta barn (lättläst) av Ulla Björklund inom facklitteratur. Speltiden är 2 timmar och 10 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 10min
- Vid 1,5×
- 1 h 27 min
- Vid 2×
- 1 h 5 min
- 30-minuterspass
- cirka 5
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Vänta barn (lättläst)?
Vänta barn (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.
Hur lång är ljudboken Vänta barn (lättläst)?
Speltiden för Vänta barn (lättläst) är 2 timmar och 10 minuter.
Var kan man lyssna på Vänta barn (lättläst)?
Vänta barn (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Thomas Ekelöf
- Speltid
- 2h 10min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537622