Ljudbokstoppen
Vägen till Vasaloppet (lättläst)

Vägen till Vasaloppet (lättläst) – ljudbok

Mattias Klefbeck

Inläst av Hanna Schmitz

Längd: 0h 15min

ISBN: 9789170537202

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Vägen till Vasaloppet (lättläst) av Mattias Klefbeck inom facklitteratur. Speltiden är 15 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 15min
Vid 1,5×
10 min
Vid 2×
8 min
30-minuterspass
cirka 1
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Vägen till Vasaloppet (lättläst)?

Vägen till Vasaloppet (lättläst) läses upp av Hanna Schmitz.

Hur lång är ljudboken Vägen till Vasaloppet (lättläst)?

Speltiden för Vägen till Vasaloppet (lättläst) är 15 minuter.

Var kan man lyssna på Vägen till Vasaloppet (lättläst)?

Vägen till Vasaloppet (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Hanna Schmitz
Speltid
0h 15min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537202