Utan vatten (lättläst) – ljudbok
Linda Stjernholm
Inläst av Helena Gripe
Längd: 0h 19min
ISBN: 9789189951402
”Utan vatten (lättläst)” är en ljudbok inom skönlitteratur av Linda Stjernholm. Inläsningen görs av Helena Gripe och är 19 minuter lång.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
- Uppläsare
- Helena Gripe
- Speltid
- 0h 19min
- Kategori
- Skönlitteratur
- ISBN
- 9789189951402
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 19min
- Vid 1,5×
- 13 min
- Vid 2×
- 10 min
- 30-minuterspass
- cirka 1
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.