Ljudbokstoppen
Uppochner (lättläst)

Uppochner (lättläst) – ljudbok

Henrik Wahlström,Katrin Skogberg Wirén

Inläst av Jakob Stefansson

ISBN: 9789179498993

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

Lyssna på ljudboken Uppochner (lättläst) av Henrik Wahlström,Katrin Skogberg Wirén inom skönlitteratur. Finns hos Storytel — prova gratis.

Uppläsare
Jakob Stefansson
Kategori
Skönlitteratur
ISBN
9789179498993

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 3 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Uppochner (lättläst)?

Uppochner (lättläst) läses upp av Jakob Stefansson.

Var kan man lyssna på Uppochner (lättläst)?

Uppochner (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen