Underbara ADHD (lättläst) – ljudbok
Georgios Karpathakis
Inläst av Måns Westling
ISBN: 9789177235187
Lyssna på ljudboken Underbara ADHD (lättläst) av Georgios Karpathakis inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Underbara ADHD (lättläst)?
Underbara ADHD (lättläst) läses upp av Måns Westling.
Var kan man lyssna på Underbara ADHD (lättläst)?
Underbara ADHD (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Måns Westling
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789177235187