Ljudbokstoppen
Till DIG som tagit min tvättid (lättläst)

Till DIG som tagit min tvättid (lättläst) – ljudbok

Cecilia Lidbeck

Inläst av Varja Berg

Längd: 0h 38min

ISBN: 9789188993663

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Till DIG som tagit min tvättid (lättläst) av Cecilia Lidbeck inom facklitteratur. Speltiden är 38 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 38min
Vid 1,5×
25 min
Vid 2×
19 min
30-minuterspass
cirka 2
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Till DIG som tagit min tvättid (lättläst)?

Till DIG som tagit min tvättid (lättläst) läses upp av Varja Berg.

Hur lång är ljudboken Till DIG som tagit min tvättid (lättläst)?

Speltiden för Till DIG som tagit min tvättid (lättläst) är 38 minuter.

Var kan man lyssna på Till DIG som tagit min tvättid (lättläst)?

Till DIG som tagit min tvättid (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Varja Berg
Speltid
0h 38min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789188993663