Svag is (lättläst) – ljudbok
Sofia NordinInläst av Björn Pedersen
Längd: 3h 9min
ISBN: 9789170537523
Lyssna på ljudboken Svag is (lättläst) av Sofia Nordin inom deckare. Speltiden är 3 timmar och 9 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 3h 9min
- Vid 1,5×
- 2 h 6 min
- Vid 2×
- 1 h 35 min
- 30-minuterspass
- cirka 7
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Svag is (lättläst)?
Svag is (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.
Hur lång är ljudboken Svag is (lättläst)?
Speltiden för Svag is (lättläst) är 3 timmar och 9 minuter.
Var kan man lyssna på Svag is (lättläst)?
Svag is (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Björn Pedersen
- Speltid
- 3h 9min
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170537523