Stora boken om en naken karl (lättläst) – ljudbok
Johan WerkmästerInläst av Örjan Blix
Längd: 3h 59min
ISBN: 9789170537165
Lyssna på ljudboken Stora boken om en naken karl (lättläst) av Johan Werkmäster inom facklitteratur. Speltiden är 3 timmar och 59 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 3h 59min
- Vid 1,5×
- 2 h 39 min
- Vid 2×
- 2 h
- 30-minuterspass
- cirka 8
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Stora boken om en naken karl (lättläst)?
Stora boken om en naken karl (lättläst) läses upp av Örjan Blix.
Hur lång är ljudboken Stora boken om en naken karl (lättläst)?
Speltiden för Stora boken om en naken karl (lättläst) är 3 timmar och 59 minuter.
Var kan man lyssna på Stora boken om en naken karl (lättläst)?
Stora boken om en naken karl (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Örjan Blix
- Speltid
- 3h 59min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537165
Fler ljudböcker av Johan Werkmäster
Liknande ljudböcker
Det får duga med en katt (lättläst)
Johan Werkmäster
Grannen (lättläst)
Johan Werkmäster
En naken karl på semester
Johan Werkmäster
Olyckan (lättläst)
Johan Werkmäster
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson
Kött
David Szalay
Brevbäraren i Lizzanello
Francesca Giannone