Sorg och saknad (lättläst) – ljudbok
Emma Emma Frey-Skøtt
Inläst av Sari Eliasson
Längd: 0h 38min
ISBN: 9789188993335
Lyssna på ljudboken Sorg och saknad (lättläst) av Emma Emma Frey-Skøtt inom facklitteratur. Speltiden är 38 minuter. Finns hos BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 38min
- Vid 1,5×
- 25 min
- Vid 2×
- 19 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos BookBeat. Vi hittar den inte hos Storytel.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Sorg och saknad (lättläst)?
Sorg och saknad (lättläst) läses upp av Sari Eliasson.
Hur lång är ljudboken Sorg och saknad (lättläst)?
Speltiden för Sorg och saknad (lättläst) är 38 minuter.
Var kan man lyssna på Sorg och saknad (lättläst)?
Sorg och saknad (lättläst) finns hos BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Sari Eliasson
- Speltid
- 0h 38min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993335