Sommaren på Österlen (lättläst) – ljudbok
Mikael BergstrandInläst av Dan Bratt
Längd: 1h 41min
ISBN: 9789188993380
Lyssna på ljudboken Sommaren på Österlen (lättläst) av Mikael Bergstrand inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 41 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 41min
- Vid 1,5×
- 1 h 7 min
- Vid 2×
- 51 min
- 30-minuterspass
- cirka 4
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Sommaren på Österlen (lättläst)?
Sommaren på Österlen (lättläst) läses upp av Dan Bratt.
Hur lång är ljudboken Sommaren på Österlen (lättläst)?
Speltiden för Sommaren på Österlen (lättläst) är 1 timmar och 41 minuter.
Var kan man lyssna på Sommaren på Österlen (lättläst)?
Sommaren på Österlen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Dan Bratt
- Speltid
- 1h 41min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993380
Fler ljudböcker av Mikael Bergstrand
Liknande ljudböcker
Delhis vackraste händer
Mikael Bergstrand
Stockholms stiligaste sikh
Mikael Bergstrand
Gurun i Pomonadalen
Mikael Bergstrand
Dimma över Darjeeling
Mikael Bergstrand
Ljuset från Jodhpur
Mikael Bergstrand
Ingemar Modigs uppvaknande
Mikael Bergstrand
Den sorglöse hemsamariten
Mikael Bergstrand
Konsulten som inte ville bada
Mikael Bergstrand