Sodomsäpplet (lättläst) – ljudbok
Bengt MartinInläst av Björn Pedersen
Längd: 2h 55min
ISBN: 9789170537493
Lyssna på ljudboken Sodomsäpplet (lättläst) av Bengt Martin inom facklitteratur. Speltiden är 2 timmar och 55 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 55min
- Vid 1,5×
- 1 h 57 min
- Vid 2×
- 1 h 28 min
- 30-minuterspass
- cirka 6
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Sodomsäpplet (lättläst)?
Sodomsäpplet (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.
Hur lång är ljudboken Sodomsäpplet (lättläst)?
Speltiden för Sodomsäpplet (lättläst) är 2 timmar och 55 minuter.
Var kan man lyssna på Sodomsäpplet (lättläst)?
Sodomsäpplet (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Björn Pedersen
- Speltid
- 2h 55min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537493