Ljudbokstoppen
Sista dagen av ensamhet (lättläst)

Sista dagen av ensamhet (lättläst) – ljudbok

Pamela Jaskoviak

Inläst av Hanna Schmitz

Längd: 0h 34min

ISBN: 9789170537189

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Sista dagen av ensamhet (lättläst) av Pamela Jaskoviak inom facklitteratur. Speltiden är 34 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 34min
Vid 1,5×
23 min
Vid 2×
17 min
30-minuterspass
cirka 2
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Sista dagen av ensamhet (lättläst)?

Sista dagen av ensamhet (lättläst) läses upp av Hanna Schmitz.

Hur lång är ljudboken Sista dagen av ensamhet (lättläst)?

Speltiden för Sista dagen av ensamhet (lättläst) är 34 minuter.

Var kan man lyssna på Sista dagen av ensamhet (lättläst)?

Sista dagen av ensamhet (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Hanna Schmitz
Speltid
0h 34min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537189