Ljudbokstoppen
Sandor slash Ida (lättläst)

Sandor slash Ida (lättläst) – ljudbok

Sara Kadefors

Inläst av Helena Gripe

ISBN: 9789178254156

🎙 Mänsklig uppläsare Ungdom

”Sandor slash Ida (lättläst)” är en ljudbok inom ungdom av Sara Kadefors. Inläsningen görs av Helena Gripe. Den är utgiven av Nypon förlag 2019.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-23
Uppläsare
Helena Gripe
Kategori
Ungdom
Förlag
Nypon förlag
Utgiven
2019
ISBN
9789178254156

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen