Ljudbokstoppen
Sågverksungen (lättläst)

Sågverksungen (lättläst) – ljudbok

Vibeke Olsson

Inläst av Sofia Rönnegård

ISBN: 9789179493349

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

Lyssna på ljudboken Sågverksungen (lättläst) av Vibeke Olsson inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Sågverksungen (lättläst)?

Sågverksungen (lättläst) läses upp av Sofia Rönnegård.

Var kan man lyssna på Sågverksungen (lättläst)?

Sågverksungen (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Sofia Rönnegård
Kategori
Skönlitteratur
ISBN
9789179493349