Ljudbokstoppen
Så funkar lagarna (lättläst)

Så funkar lagarna (lättläst) – ljudbok

Erik Rosqvist

Inläst av Thomas Ekelöf

Längd: 1h 23min

ISBN: 9789170537615

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Så funkar lagarna (lättläst) av Erik Rosqvist inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 23 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
1h 23min
Vid 1,5×
55 min
Vid 2×
42 min
30-minuterspass
cirka 3
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Så funkar lagarna (lättläst)?

Så funkar lagarna (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöf.

Hur lång är ljudboken Så funkar lagarna (lättläst)?

Speltiden för Så funkar lagarna (lättläst) är 1 timmar och 23 minuter.

Var kan man lyssna på Så funkar lagarna (lättläst)?

Så funkar lagarna (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Thomas Ekelöf
Speltid
1h 23min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537615