Ljudbokstoppen
Romanen om Olof volym 2 / Lättläst

Romanen om Olof volym 2 / Lättläst – ljudbok

Eyvind Johnson

Inläst av Per Lagergren

Längd: 3h 16min

ISBN: 9789170532665

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Romanen om Olof volym 2 / Lättläst av Eyvind Johnson inom facklitteratur. Speltiden är 3 timmar och 16 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
3h 16min
Vid 1,5×
2 h 11 min
Vid 2×
1 h 38 min
30-minuterspass
cirka 7
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Romanen om Olof volym 2 / Lättläst?

Romanen om Olof volym 2 / Lättläst läses upp av Per Lagergren.

Hur lång är ljudboken Romanen om Olof volym 2 / Lättläst?

Speltiden för Romanen om Olof volym 2 / Lättläst är 3 timmar och 16 minuter.

Var kan man lyssna på Romanen om Olof volym 2 / Lättläst?

Romanen om Olof volym 2 / Lättläst finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Per Lagergren
Speltid
3h 16min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170532665