Rapsbaggarna (lättläst) – ljudbok
Karin Brunk HolmqvistInläst av Patrik Hont
ISBN: 9789177238737
Lyssna på ljudboken Rapsbaggarna (lättläst) av Karin Brunk Holmqvist inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Rapsbaggarna (lättläst)?
Rapsbaggarna (lättläst) läses upp av Patrik Hont.
Var kan man lyssna på Rapsbaggarna (lättläst)?
Rapsbaggarna (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Patrik Hont
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789177238737
Fler ljudböcker av Karin Brunk Holmqvist
Liknande ljudböcker
Potensgivarna
Karin Brunk Holmqvist
Rapsbaggarna
Karin Brunk Holmqvist
Nuckorna på hörnet
Karin Brunk Holmqvist
Tango i tabernaklet
Karin Brunk Holmqvist
Sirila gentlemän sökes
Karin Brunk Holmqvist
Akutbjällran
Karin Brunk Holmqvist
Kaffe med musik
Karin Brunk Holmqvist
Kyss Karlsson i nacken
Karin Brunk Holmqvist