”Processen (lättläst)” är en ljudbok inom klassiker av Franz Kafka. Den är utgiven av Vilja förlag 2024.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-23
- Kategori
- Klassiker
- Förlag
- Vilja förlag
- Utgiven
- 2024
- ISBN
- 9789179497996
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.