Ljudbokstoppen
Prinsen av Porte de la Chapelle (lättläst)

Prinsen av Porte de la Chapelle (lättläst) – ljudbok

Annelie Drewsen

Inläst av Måns Westling

ISBN: 9789179878214

🎙 Mänsklig uppläsare Ungdom

Lyssna på ljudboken Prinsen av Porte de la Chapelle (lättläst) av Annelie Drewsen inom ungdom. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Prinsen av Porte de la Chapelle (lättläst)?

Prinsen av Porte de la Chapelle (lättläst) läses upp av Måns Westling.

Var kan man lyssna på Prinsen av Porte de la Chapelle (lättläst)?

Prinsen av Porte de la Chapelle (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Måns Westling
Kategori
Ungdom
ISBN
9789179878214