Ljudbokstoppen
Pennskaftet (lättläst)

Pennskaftet (lättläst) – ljudbok

Elin Wägner

Inläst av Helena Gripe

ISBN: 9789177236733

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

Lyssna på ljudboken Pennskaftet (lättläst) av Elin Wägner inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Pennskaftet (lättläst)?

Pennskaftet (lättläst) läses upp av Helena Gripe.

Var kan man lyssna på Pennskaftet (lättläst)?

Pennskaftet (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Helena Gripe
Kategori
Skönlitteratur
ISBN
9789177236733