Ondskan (lättläst) – ljudbok
Jan GuillouInläst av Britt Örnehed
Längd: 2h 31min
ISBN: 9789170531682
Lyssna på ljudboken Ondskan (lättläst) av Jan Guillou inom facklitteratur. Speltiden är 2 timmar och 31 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.
- Uppläsare
- Britt Örnehed
- Speltid
- 2h 31min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170531682
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Ondskan (lättläst)?
Ondskan (lättläst) läses upp av Britt Örnehed.
Hur lång är ljudboken Ondskan (lättläst)?
Speltiden för Ondskan (lättläst) är 2 timmar och 31 minuter.
Var kan man lyssna på Ondskan (lättläst)?
Ondskan (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.