Nils Holgerssons underbara resa (lättläst) – ljudbok
Hans Peterson,Selma Lagerlöf
Inläst av Björn Pedersen
ISBN: 9789177232469
Lyssna på ljudboken Nils Holgerssons underbara resa (lättläst) av Hans Peterson,Selma Lagerlöf inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Nils Holgerssons underbara resa (lättläst)?
Nils Holgerssons underbara resa (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.
Var kan man lyssna på Nils Holgerssons underbara resa (lättläst)?
Nils Holgerssons underbara resa (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Björn Pedersen
- Kategori
- Skönlitteratur
- ISBN
- 9789177232469