När mandelträden blommar (nivå 2) (lättläst) – ljudbok
Sara WadellInläst av Lo Torsdotter
ISBN: 9789170537608
Lyssna på ljudboken När mandelträden blommar (nivå 2) (lättläst) av Sara Wadell inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp När mandelträden blommar (nivå 2) (lättläst)?
När mandelträden blommar (nivå 2) (lättläst) läses upp av Lo Torsdotter.
Var kan man lyssna på När mandelträden blommar (nivå 2) (lättläst)?
När mandelträden blommar (nivå 2) (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Lo Torsdotter
- Kategori
- Skönlitteratur
- ISBN
- 9789170537608
Fler ljudböcker av Sara Wadell
Liknande ljudböcker
Noors trädgård (nivå 2) (lättläst)
Sara Wadell
I samma båt (lättläst)
Sara Wadell
Kampen för Kafé Krut
Sara Wadell
När mandelträden blommar (nivå 3) (lättläst)
Sara Wadell
Den sista fyrvaktaren (lättläst)
Sara Wadell
Nattåget till Paris (lättläst)
Sara Wadell
Noors trädgård (nivå 3) (lättläst)
Sara Wadell
Min Amigo
Sara Wadell