Nå fler med dina texter : lättläst, klarspråk och tillgänglig formgivning – ljudbok
Ylva Bjelle
Inläst av Ylva Bjelle
Längd: 1h 52min
ISBN: 9789189724914
Lyssna på ljudboken Nå fler med dina texter : lättläst, klarspråk och tillgänglig formgivning av Ylva Bjelle inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 52 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.
- Uppläsare
- Ylva Bjelle
- Speltid
- 1h 52min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789189724914
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Nå fler med dina texter : lättläst, klarspråk och tillgänglig formgivning?
Nå fler med dina texter : lättläst, klarspråk och tillgänglig formgivning läses upp av Ylva Bjelle.
Hur lång är ljudboken Nå fler med dina texter : lättläst, klarspråk och tillgänglig formgivning?
Speltiden för Nå fler med dina texter : lättläst, klarspråk och tillgänglig formgivning är 1 timmar och 52 minuter.
Var kan man lyssna på Nå fler med dina texter : lättläst, klarspråk och tillgänglig formgivning?
Nå fler med dina texter : lättläst, klarspråk och tillgänglig formgivning finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.