Mödrar och söner (lättläst) – ljudbok
Theodor KallifatidesInläst av Björn Pedersen
ISBN: 9789188293770
Lyssna på ljudboken Mödrar och söner (lättläst) av Theodor Kallifatides inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Mödrar och söner (lättläst)?
Mödrar och söner (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.
Var kan man lyssna på Mödrar och söner (lättläst)?
Mödrar och söner (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Björn Pedersen
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188293770
Fler ljudböcker av Theodor Kallifatides
Liknande ljudböcker
Slaget om Troja
Theodor Kallifatides
Mödrar och söner
Theodor Kallifatides
Med sina läppars svalka
Theodor Kallifatides
Ännu ett liv
Theodor Kallifatides
Herakles
Theodor Kallifatides
Kärlek och främlingskap
Theodor Kallifatides
En lång dag i Athen : [berättelse]
Theodor Kallifatides
Det går an än
Theodor Kallifatides