Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) – ljudbok
Monica ByekwasoInläst av Marika Bergström
Längd: 0h 47min
ISBN: 9789188993038
Lyssna på ljudboken Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) av Monica Byekwaso inom facklitteratur. Speltiden är 47 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 47min
- Vid 1,5×
- 31 min
- Vid 2×
- 24 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst)?
Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) läses upp av Marika Bergström.
Hur lång är ljudboken Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst)?
Speltiden för Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) är 47 minuter.
Vilken del i serien Moa och Miranda är Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst)?
Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) är del 1 i serien Moa och Miranda.
Var kan man lyssna på Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst)?
Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Marika Bergström
- Speltid
- 0h 47min
- Serie
- Moa och Miranda (del 1)
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993038