Ljudbokstoppen
Mitt liv med Asperger (lättläst)

Mitt liv med Asperger (lättläst) – ljudbok

Jerker Jansson

Inläst av Björn Pedersen

ISBN: 9789170537127

🎙 Mänsklig uppläsare Biografier

Lyssna på ljudboken Mitt liv med Asperger (lättläst) av Jerker Jansson inom biografier. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Mitt liv med Asperger (lättläst)?

Mitt liv med Asperger (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.

Var kan man lyssna på Mitt liv med Asperger (lättläst)?

Mitt liv med Asperger (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Björn Pedersen
Kategori
Biografier
ISBN
9789170537127