Mänskliga rättigheter (lättläst) – ljudbok
Bengt Fredrikson, Moa CandilInläst av Ronnie Bäck
Längd: 0h 50min
ISBN: 9789188993786
Lyssna på ljudboken Mänskliga rättigheter (lättläst) av Bengt Fredrikson, Moa Candil inom facklitteratur. Speltiden är 50 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.
- Uppläsare
- Ronnie Bäck
- Speltid
- 0h 50min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993786
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Mänskliga rättigheter (lättläst)?
Mänskliga rättigheter (lättläst) läses upp av Ronnie Bäck.
Hur lång är ljudboken Mänskliga rättigheter (lättläst)?
Speltiden för Mänskliga rättigheter (lättläst) är 50 minuter.
Var kan man lyssna på Mänskliga rättigheter (lättläst)?
Mänskliga rättigheter (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Fler ljudböcker av Bengt Fredrikson, Moa Candil
Liknande ljudböcker
Skriv lättläst – En handbok för dig som vill bli förstådd
Bengt Fredrikson, Moa Candil
Förbered dig (lättläst)
Bengt Fredrikson, Moa Candil
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson
Kött
David Szalay
Spelet
Elle Kennedy
Där vinden dansar
Louise Strömberg
Salta pärlor
Katarina Ekstedt, Niklas Ekstedt