Ljudbokstoppen
Madame Bovary (lättläst)

Madame Bovary (lättläst) – ljudbok

Gustave Flaubert

Inläst av Pere Schröder

ISBN: 9789170531590

🎙 Mänsklig uppläsare Klassiker

Lyssna på ljudboken Madame Bovary (lättläst) av Gustave Flaubert inom klassiker. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Madame Bovary (lättläst)?

Madame Bovary (lättläst) läses upp av Pere Schröder.

Vilket förlag har gett ut Madame Bovary (lättläst)?

Ljudboken Madame Bovary (lättläst) är utgiven av LL-förlaget.

Var kan man lyssna på Madame Bovary (lättläst)?

Madame Bovary (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Pere Schröder
Kategori
Klassiker
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2020
ISBN
9789170531590