Ljudbokstoppen
Livet deluxe (lättläst)

Livet deluxe (lättläst) – ljudbok

Jens Lapidus

Inläst av Patrik Hont

ISBN: 9789177238843

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Livet deluxe (lättläst) av Jens Lapidus inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Livet deluxe (lättläst)?

Livet deluxe (lättläst) läses upp av Patrik Hont.

Var kan man lyssna på Livet deluxe (lättläst)?

Livet deluxe (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Patrik Hont
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789177238843